رينا: در ليورپول شايسته رفتاري بهتر از اين بودم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

رينا: در ليورپول شايسته رفتاري بهتر از اين بودم


دروازه‌بان ليورپول اعلام کرده سران اين تيم وي را مجبور به ترک باشگاه کرده‌اند ولي او شايسته رفتاري بهتر از اين بوده است.


  پس از آنکه برندن راجرز در فصل نقل و انتقال‌هاي تابستاني با سايمن ميگنولت قرارداد بست، جوزپه رينا متوجه شد که در فصل پيش رو هيچ جايي در ترکيب ليورپول نخواهد داشت.

راجرز پس از آن اعلام کرد ميگنولت دروازه‌بان شماره يک ليورپول در فصل آينده است. به همين دليل رينا تصميم گرفت اين باشگاه را ترک کند. زماني که سران ناپولي پيشنهاد امضاي قرارداد قرضي رينا را به دفتر باشگاه ليورپول فرستادند، بلافاصله مورد موافقت قرمزهاي آنفيلد قرار گرفت.

رينا در اين مورد گفت: به هيچ وجه از ترک ليورپول پشيمان نيستم. راجرز بدون اينکه به من بگويد، با پيشنهاد قرضي ناپولي موافقت کرد. فکر مي‌کنم در ليورپول کارهايي انجام داده‌ام که شايسته برخورد بهتري باشم.

وي افزود: رفتار آنها به شکلي بود که احساس کردم مرا از باشگاه بيرون کردند. زماني که بارسلونا براي جذب من پيشنهاد داد، دوست داشتم سران باشگاه آن را مورد توجه قرار دهند ولي اين کار را انجام ندادند. پس از آن من با آنها در مورد تمديد قراردادم صحبت کردم تا تعهد خودم را به باشگاه نشان دهم ولي آنها در پاسخ با من چنين رفتاري کردند. به آنها گفتم که دوست دارم براي ليورپول بازي کنم ولي اگر بارسلونا بخواهد مرا به خدمت بگيرد، مي‌توانيم در مورد آن صحبت کنيم. به هيچ وجه به آنها نگفتم که مي‌خواهم از آنفيلد بروم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!